snabbt

1. nejj pelin, jag hade inte bråkat med henne :P det finns två stycken.
2. dilvin, den är kvar här, ingen har ätit din donut xD

hejj på er! har bara fyra minuter kvar av att sitta vid datan, så det blir inte så långt inlägg! idag har jag spenderat halva min dag i skärholmshallen och kollat på handbollsmatcher! eftersom jag vart sjuk har jag inte kunnat spela, men jag var där och hejade ;) mina brudar spelade riktigt bra ;) och jag tror vi är garanterade till elitserie, så congrats till oss!

när jag kom hem har jag duschat, och luggit i min säng och smsat. inte så mycket mer faktiskt. imorgon är det skola då, jag ska faktiskt gå även om jag inte är 100% frisk.. men det går väl bra ändå! efter skolan ska jag hem direkt och hämta min väska, sen ska jag till min träning.. :) när jag kommer hem kommer jag att vara död tror jag, menmen.. det är så varje måndag, och jag kan inte klaga! handboll är så härligt så att jag vet inte vad! fast jag har en stark känsla av att vi kommer köra fys imorn.. usch, det vill jag inte! haha.. xD

nu ska jag gå och sova, godnatt på er, vi får se om jag hinner blogga imorgon! :)
puss och kram
/ dilnaz


bild från juni 2008. eken cup, tyvärr kommer jag inte kunna delta iår :''( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0