måste bara skriva av mej!

hej.

gash. vet inte vad jag ska göra längre. är så sjukt jävla lycklig så jag vill bara hoppa upp och ner och skrika. men samtidigt finns det där jävla tomma, svarta hålet. det är visserligen mindre nu men det kommer aldrig att försvinna. det gör så ont, saknaden är stor. och det finns inget jag kan göra för att kunna ändra på det. det som har hänt har hänt.. så ja.. vet faktiskt inte hur jag mår längre.

men, jag har mina underbara människor vid mina sidor. bästavänner, min underbara älskling, och mina sjukt hjälpsamma kusiner. så länge de, och musiken, finns så är jag glad. så punkt slut. de gör mejj lyckliga, de är mitt liv helt enkelt. men det stora, tomma, svarta hålet finns alltid kvar, vare sejj jag vill eller inte. sånt är livet.

R.I.P <3

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Daliiia

de va länge sen ni bloggade kan ni inte blogga lite oftare ? =)

2009-03-07 @ 08:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0