jamen jaha!?

Alltså , läste nyss att dilnaz ska sluta blogga så, välkommen till min blogg O.o ?
Alltså , Alla frågar ALLTID mig om min kompis gjort illa sej & så, liksom , smsa henne, och hjälper inte det så har du inte hört nått. jag kan inte allt, okej , jag är typ perfekt men inte på saker !
Alltså, hahaa mycket alltså nu x) men jag ska kanske börja dela ut post (?) , för att tjäna pengar, men ni tänker , w00t, liks, men jag ska spara till sommaren och då har jag nästan 2000 kronor. Och nu undrar ni varför jag bloggar när jag ska gå i skolan, men tyskan är inställd (HALLELUJAH) så jag ska gå 20 - 30 över. Och jag är helt död, men jag började morgonen med en ordentlig frukost, (naat) te & baclawa, lyckat I know, för er som inte vet vad baclawa är , deet är typ som en kaka, med pistagenötter i , men massor av sött, många gillar det inte, men jag gör. Så nu har jag sminkat mej och fixat håret, blev svartsminkat idag ^^ Svart runt nästan hela ögat, sen vid ögonvrån vit kajal. Ser ut som en schakruta tycker jag, menmen schakrutor är fina :D
Och jag är helt död ;<

Aja, nu ska jag fortsätta spela spel & lyssna på musik , se ya<3
// Fanny,


Kommentarer
Postat av: dilnaz

jomen jo fanny.. det fick bli så nu.. berättar mer sen <3

2009-03-13 @ 17:55:37
URL: http://johangoestokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0