hihi

såg att min underbara vän dalia kommenterade och sa att vi inte blogga så ofta.. jo, jag vet men.. haha, har bara inte haft så mycket att skriva om :p men här kommer ett inlägg! ;)

vad har ni gjort idag då? jag har inte gjort särskilt mycket, faktiskt. vaknade typ klockan ett eller något, dilvin sov hos mejj :p vi lät min mamma göra vår omelett eftersom vi gjorde fel när vi skulle göra den xD haha. lyckat! vi åt och blablabla. dilvin satt och läste i ett par timmar medan jag satt vid datorn. efter ett tag orkade vi inte sitta hemma längre så vid sju tiden drog vi till pizzerian :) och så tog vi en lång promenad hem. härligt! ohjuste, vi köpte donuts påvägen hem också xD

imorgon då? eftersom jag vart sjuk denna veckan har jag inte kunnat träna, vilket betyder att jag inte kommer kunna spela matchen imorgon. men på andra matchen ska jag vara på plats och hejja på mina tjejer ;) sen kommer min storasyster och vi ska glo på matcher tillsammans ;)

nu har jag suttit med detta inlägg i 40 min, orkar inte mer xD puss på er <33


Kommentarer
Postat av: daliiiw

jag e oxå sjuk kan inte prata , tror att jag har tappat rösten :(

2009-03-08 @ 10:48:24
Postat av: Diilvin Kuuungen

iiidjuut jag åt bara en donuts vad hände med min andra??? om du åt upp den jag kmr ta ut den från din mage o byta ut den om en annan i ICA:p haha!

men ja kmr behöva kvitto:p



Älskareej gumman

2009-03-08 @ 20:23:00
Postat av: Pelin

eru vän me dalia? :O vare inte hon du bråkade me?

2009-03-08 @ 21:17:26
URL: http://pelintekes.blogg.se/
Postat av: Pelin

Hahahaha dilvin din tjockis haha älskery sötis! =)



Haha dilvin o hennes, donuts, chips, godisar haha det e våran dilvin ;) x)



Puss, älskar er sötisar! <3



kommer ni på newros den 21? ni måste, jag ska gå ;)

2009-03-10 @ 22:06:27
URL: http://pelintekes.blogg.se/
Postat av: Diilvin Kuuungen

OMG SÅKLART VI SKA GÅ!! vi kmr ta hela dansgolvet sen vi ska visa dom hur man dansar.... hahah jag e nt tjooock äärliiigt

2009-03-11 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0