Godmorning

Kanske det heter, eller vad säger ni på morgonen? ;)
Vaknade för ett tag sedan, käkat frukost men inte klätt på mej ännu!
Jaja, mejlat s-post och så, rätt konstigt att jag bloggat två dagar i streck, haha, är bara på lite skrivhumör, aa juste, hittat SKITSNYGGA skor i ellos katalogen, typ ballerina/converse med 8 cm klack, gud ge mej dem? Puss på gud om jag får dem alltså. Aaa det hände värstaste saken igår :< Vi hade varit inne hos min granne jag och mamma, då trodde jag att mamma öppnat våran dörr helt men hon hade bara öppnat den lite på glänt, då gick jag in i den , slog i tinningen ashårt, fick värsta stora bulan men nu har den lagt sej, tur att man har lugg alltså, hihi. Aja, nu ska jag kolla på Koss (det är hörlurar) och så, seyah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0