Godmorgon!

Hello alla :D
Vaknade för ett tag sen , kollade på tv&så.
Sitter och sjunger Papparazzi (stavning) , Vi har studeidag.
Folk vill att vi ska blogga mer, so here it comes.
Jag ska spara till löshår i tre månader & hårfärg.
Funderar på att börja dela ut reklam, men pallar inte själv, så nån liten prinsessa får gå med mejj. Då blir det ca 200 kr mer varje månad , och det är ju toppen, då behöver jag bara spara i 2 månader. Jag har beslut ångest vilken hårfärg jag ska ha , blond svart eller brunt? Här är bilder på mej i brunt&blont , aldrig haft svart ^^ ;
 Blondyy,
 Brunett

VIlken tycker ni?
Hihi ,

kramisch ;!

I'm your biggest fan I follow you until you love me<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0