TV

Hejsanhejsan :) Förlåt för att vi har haft en så seg uppdatering! Men antingen har ingen av oss orkat eller så har vi inte haft något att blogga om. För mej har det vart så att mitt liv är otroligt tråkigt just nu så allt jag gör är att sova och sitta vi datorn :P Men imorgon börjar skolan och då blir det ändring på det hoppas jag! :) För det brukar ju hända lite mer när det är vardag? Vi är ju trots allt lite för små för att gå ut och festa varje kväll ;)

Hur har eran helg varit då? Hoppas den vart bra! Min har vart tråkig, som sagt. Har mest sovit om jag ska vara ärlig.. =P
Aja, nu ska jag glo lite tv (joodå, mitt liv är JÄVLIGT intressant!). Tänkte bara uppdatera snabbt :)

See you Later!
/ dilnaz


ooohyess!! jag är meeegakänd, bara satt ni vet hihi (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0