Till Fanny

Jag använder Nivea's till ansiktet och Dove's till kroppen. Var noga med att du applicerar krämen över hela kroppen så att det inte blir fläckigt. Och inte för mycket på samma ställe. Då blir det också fläckar. På ryggen kan du ju låta en kompis eller din syster eller någon fixa ;) Nu ska jag skriva själva inlägget!
_____________________________________________________________

Hejsan! Hur är det med er? Med mej är det bra, faktiskt :) Min födelsedag var den bästa på flera år måste jag säga. Alla andra har blivit så dåliga. Så jag var faktiskt nöjd med detta årets birthday! Fick lite kuliga saker också. Jag visar det sen!

Igår var jag med Alice och Dalia. Jag köpte min mat och så drog vi hem till Dalia. Vi skulle kolla på film men filmen funkade inte, så vi fixade naglarna istället! Mina blev skitsnygga till en början, men när jag målade mer än 2 lager blev det helt förstört! Så jag kom hem med riktigt fula naglar, haha. Alices blev jättefina med ceriserosa (stavning) naglar med vita hjärtan på och Dalias vartannat orange och vartannat blått på sina naglar, samt orangea hjärtan på de blå naglarna och blåa hjärtan på de orangea osv :)

Med tanke på hur dåliga mina naglar blev igår så fixade jag till dem liite bättre idag. Det fick bli mörkt rött! Härlig färg. Och bara två lager, så håller det inte blir jag arg!

Såja, nu har jag skrivit lite, då ska jag bara väntapå att Ronas ska gå ut så att jag kan få spela på mitt Guitar Hero World Tour xD Haha. Min handboll har han baxat också =P
Ha det bäst!
/ Dilnaz

Mina skor, och min väska xD På tåget påväg till Jönköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0