Söndag

Godjättemorgon, kära vänner!

Vad gör jag uppe såhär tidigt kanske ni tänker. Men jag skrev ju förr att idag åker jag till Jönköping på en handbollscup som heter Hallbybollen! Kommer bli otroligt roligt! Lite synd att det inte finns internet där bara. 3 dagar utan bloggar och bilddagboken.. Hur ska jag klara mej!? Haha. Men Fanny kommer nog uppdatera här hoppas jag, ifall hon inte glömmer ;)

Ni anar inte hur trött jag är! Har sovit i 1 timma. För jag kunde inte sova. Lyckat eller hur? Herrejösses, orkar knappt vara uppe. Men jag får väl sova på tåget till centralen och så på tåget till Linköping, som borde vara hmm.. över 2 timmar? Fast det kommer nog vara lite omöjligt att sova tycker jag, jag kommer ju sitta med halva laget, :) Verkligen underbara tjejer, har saknat att vara med dom faktiskt. Och jag, Johanna och Vivi skulle ju träffas under lovet men det har vi inte gjort.. Vet faktiskt inte varför.


Nä, vet ni vad? Dags för mej att kolla in mitt lags hemsida (http://laget.se/polisenf97 för er som vill), spana in lite bloggar, kanske glolite på youtube (?) och sedan ta tåget in till stan.. Önska mej lycka till nu!
/ Dilnaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0