sjuk

Tjenare på er :)

Jag är ju bäst på att hålla bloggen uppe! Inte. Men jag har en riktig anledning nu, haha. Jag har bestämt mej för att ändra om mitt schema lite så det mesta av tiden går till att spendera tid med de närmaste och plugga och så. Ja, ni fattar :) Idag är jag iallafall sjuk. Suck. Har vaknat upp 2ggr i natt och spytt, och så när jag vaknade. Inte så kul, faktiskt. Och det var ett tag sen jag pratade med Fanny. Igår innan jag skulle sova senast =O Jag måste messa henne om ett tag.

Idag åkte även en av mina bästa vänner Linda till Egypten ''/ Kommer sakna henne! Eller det gör jag ju redan. En vecka utan att ens kunna messa med henne! Och så är det synd att hon inte är här på fredag, för då fyller jag år ''/ Miss you baby <3

Vilka såg Handbolls VM igår? Sverige - Spanien, SWE vann såkart, =D Jag älskar verkligen handboll, både att spela och att titta på det. Alltid lika intressant, tycker jag! Själv har jag spelat i 5år i höst. På tal om handboll, mina tränare verkar vilja ha mej som reserv målvakt, så jag fick stå i mål hela träningen igår. Sjukt kul! =D Fast jag är inte så jättebra på det än, men det är det man har träningar till! ;)

Jag har tråkigt. Jag ska se lite på statistiken, sen så återkommer jag med min lysande idé. See you :)


Här har vi mej då =D Den med svarta byxor är jag de, den andra är Alice =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0