Krångel krångel..

Men äntligen! blogg.se har krånglat för mej hela dagen, så jag provade publishme.se/login men nähepp de funkade inte heller. Nu är väl allt som vanligt hoppas jag (:

Vad har ni gjort idag då? För mej var det ju första dagen i skolan efter jullovet. Det gick faktiskt inte så segt som jag skulle tro. Hade bara matte, svenska, SO och spanska idag så det var helt lugnt. Matten kommer bli lugn dom senaste 3 veckorna, statistik är inte så jättesvårt. SO:n ska vi snacka om vatten .. x) och spanska är det grammatik. våran svenska lärare ligger och solar på kanarieöarna så vi har Nilifer medan.. fick skriva om vårat jullov. chillpill :)

Efter skolan drog jag för att visa vägen till min faster, hon skulle visst till skärholmen och kunde inte vägen :P hon bor ju i Frankrike.. så ja, när jag kom hem glodde jag lite på tv och så, sen mötte jag Dalia (sorry, alee menar jag xD) och vi drog ner till ungdomsgården. det var ju tjejkväll så eh ja.. vi kände bara för att gå ner dit :)

nu måste jag sluta, ses! <3


så här ser jag ut btw,---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0