Hemma! =D

Hejhej! Jag kom hem igår runt 22:30 men jag orkade inte blogga, jag var så trött! Så jag hoppas att ni förstår ;) NU hade jag tänkt skriva lite om Hallbybollen, för er som är intresserade =P bilder kommer sen

Söndag: Samling 7:50 .. ' dö ' Så ja.. alla samlades och sen satte vi oss på tåget mot nässjö. vi åkte förbi Mjölby, så jag tog kort på ''Mjölby'' skylten xD  var ju bara tvungen. och när vi åkte förbi Linköping ropade jag; ÅÅH, här bor fija =D haha. men jo, tågresan var kul. Vi bytte tåg i Nässjö mot Jönköping, men det är inte så intressant. När vi kom fram packade vi upp alla våra saker och sånt. sen spelade vi våran första match! det var mot Norrköping, och vi vann!! =D kommer inte ihåg med hur mycket men whatever vi vann xD sen så chillade vi bara fram tills klockan 19 då vi spelade andra matchen mot Kroppskultur (?) tror jag dom hette XD hahah, vad vet jag =P aja, den matchen vann vi med så vi blev supertaggade tills nästa dag =D

Sen åt vi middag och så.. Köttbullar med nånting =P vi skulle kolla på film men Robin hade inte tagit med någon sladd eller så gick det inte att koppla allt till tv:n. fan xD Fast den dagen var kul. Vi satt på rummet och flummade, kastade näsdukar på robin, jag missade hela tiden XD haha. och jag e handbollsspelare va :P

klockan 2 på natten började brandlarmet... åh.. alla i laget låg kvar i våra sovsäckar och trodde att det skulle gå över men det gjorde det inte. så alla lag i byggnaden blev tvugna att gå ut i det iskalla vädret och stå där i, vadå, 10min? sen kom två poliser och två brandmän som fick stopp på det. falsk alarm!! åh, mitt i natten också..

Tisdag: endast en match idag! för det var liksom, vann vi första matchen var vi garanterat vidare till a-slutspel.  Vi vann (a) Vi spelade mot Hästö. så.. resten av eftermiddagen spenderade vi på Rosenlundsbadet! De var riktigt roligt. Spec när vi åkte i strömmen och stod i vågorna XD hahahha. ' dö ' Klockan 7 drog vi för att se F93's match. dom vann! hoho. Vi spif:are är ju lix.. bäst (H)

men dagens bästa måste ju ha vart kvällen, igen! hahah.. det var några som hade rivit ut lite bilder från okej och jag hittade f y r a  tokio hotel affischer! fast tjejerna i laget ville ju riva sönder dom så jag sprang längst ner i byggnaden så det slutade med att jag inte kunde komma ut ur p96's korridor.. skulle jag komma ut därifrån så skulle dom ju riva sönder alla affischer och de ville jag inte, så en timme var jag, vivi, johanna & honia nere i korridoren där. jag inne i korridoren och dom utanför. jag hållde fast dörren så dom kunde inte komma in xD men sen fick honia tag på mej, och släpade in mej in i killtoan.. fyfan.. och nåra killar från 96orna såg när hon drog in mej. pinsamt !? aja.. hon låste in mej i toan 2 gånger, lättlurad som jag är. blä.

sen körde vi lite idol haha xD jag kom vidare !! XDXD sen spelade jag en skånsk intervjuare som skulle intervjua Johanna aka Andreas Carlsson

Jag: Hur känns det att vara andreas carlsson?
Johanna aka Andreas Carlsson: Ja men jag är ju rik!!!

Haha!! XD när jag kom tillbaka till rummet snackade dom om söta killar och jag var ju tvungen att vara med..

Söndag: slutspelsmatcher! Mötte Aranäs 1 första matchen och vann. RP andra matchen och vann. Aranäs 2 i semifinal och förlorade med 2 mål ''/ Men vi kom 3-4 av 32, det är vi riktigt nöjda över!!! Fast jag kan ju erkänna att vi inte spelade vårt bästa. i anfallet. 'suck'

Vi duschade, åt lunch och drog sedan till p96 match, dom var så duktiga att dom tog sej hela vägen till A-final, och vann! wohoo, :) haha.. fan vad jag och skrek den matchen XD hahahha.. av f97, den årsgruppen jag spelar i alltså, vann Skogås, och andra plats till Aranäs. Grattis till dom!

Hemresan var minst sagt jobbig. Det var svinkallt, och när jag ville sova var 89732453 kameror framför mej. eller okej, 4 kameror men ni fattar poängen. sista 20 minuterna var iallafall roliga ! XD ''beenjamiin...'' hahaha, roligast XDXD sen när jag var hemma var jag helt slut. jag åt lite mat, kollade på tokio hotel dvd och somnade.

Så för att sammanfatta allting kort, var det 3 skitroliga dagar. Det bästa med sånna här cuper som man sover över på är ju inte bara att de är fyllda med handboll. Man får ju vara med tjejerna och komma närmare varandra som lag. det är otroligt roligt tycker jag!

och att jag blev småkär i sjukt heta killar var ju ingen hemlighet...

Nu ska jag bara ta det lite lugnt. Äta frukost (nej jag har inte gjort det än). Ikväll blir det nog ut till ungdomsgården. You'll never know ;)

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Stretching är JÄTTE viktigt! stretcha länge och olika övningar som stretchar samma typ av muskel. Det är bra!

2009-01-07 @ 15:04:35
URL: http://miirre.se
Postat av: Anonym

hahahahahaha lilla Dilnaz åh synd om dej men du kan ta hämnd

2009-01-09 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0