Fredag

Godmorgon!

Hur mår ni idag? Jag mår fint, det är bara otroligt kallt här inne i rummet. Och jag sitter i t-shirt. Brorsan tog min frukost också så jag vet verkligen inte vad jag ska äta! Jag fixar väl något i sista minut.

Har bara tre lektioner idag.. Rätt soft men 80 min SO, nej tack!! Åh, man får ju bara huvudvärk att sitta och snacka om vatten i 80 minuter. Jag kanske kan fixa en plats längst bak. Då kanske jag inte behöver prata lika mycket, hoppas vi. Hhahaha.. jag hatar att delta på lektioner ;p men that's me you know :)

Oh jävlar, kolla på klockan! Måste dra, jag ska träffa Linda efter skolan så jag kanske hinner blogga runt 4-5 tiden (:
Puss
/ dilnaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0