Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering,
Har inte haft tillgång till data idag eftersom jag har varit med en kompis & tagit kort , jag kollade nyss på statistiken och såg att det var typ 5 gånger mer folk som läser här än min förra blogg , hihi lite kul :D
ehm , somsagt har varit med ne kompis och tagit kort , svinigt kallt ut , minus 13 eller nått , buhu :<
Som ni nog har läst så är dilnaz i jönköping(?) på cup , och imorse när jag vakna hade jag fått ett sms från henne att det var kallt , haha x)
Men alltså , jag suger på att hålla uppe en blogg , så ja , ni får nöja er med en bild på bill ;


Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, allt fixar sig om man bara får en bild på Bill!<3

2009-01-07 @ 22:44:25
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0