sportlov!

hallå bloggen! :) dilnaz här, fanny är på UF-mässan just i som är i Älvsjo,  hon har träffat Kenza (www.kenzas.se), Amir(www.gaybloggen.com) och Alexandra aka Kissie (www.kissies.se). hoppas hon har det kul!

jaa, då var det sportlov ! :) har inte planerat in så mycket än. ska träna två gånger i veckan och så är det cup på helgen. funderar på att träffa Linda igen och kanske Fanny om det går =D <3 vill shoppa lite och så med .. vi får helt enkelt se hur det blir med det, tråkigt tänker jag inte ha iallafall! och jag ska se en massa filmer med. men viktigast av allt; sova! hihi, yeah, där har ni min vecka på bara ett par rader xD ska bli skönt att slippa skolan i en vecka. jag hatar min skola! har jag gjort sen 4an. då jag tyckte att lärarna blev allt dåligare och mer falskhet inom gänget uppstod.

nu ska jag vänta på att pappa kommer hem, sen ska jag ta pengar och kanske sticka iväg en tripp till skärholmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0