onsdag

god morgon :) (fanny, ring mej nu)

hur mår ni idag? jag mår rätt så bra, faktiskt. sov ju över hos pelin idag, det gjorde dilvin och berfin med som sagt. knas barn. vi såg aldrig på film, haha. ingen kollade ens =P så vi satt på tv;n och satt vid datan. och så proppade vi i oss skräpmat ofc ! mysigt fan :) vi filmade en massa och knäppte kort : jag kan visa de för er sedan om de går att  ladda upp bilder. vem vet, bloggen knasar ju så mycket när man ska ladda upp bilder >_<

dagens planer - idag måste jag ju gå hem. har träning imorn. jag tror att tjejerna följer med mej hem idag de med. vill de inte så tvingar jag dom, haha xD Rengin kommer imorgon, de stannar tills på fredag :) myyys. kommer jag hem tidigt ska jag försöka få fanny att komma hit. hon har ju sagt att hon har busskort så varför inte ? haha. (a) jag tvingar ALLA att komma hem till mej. jag vet =D

juste, igår så visade våran underhållare dilvin att hon kan sjunga. när hon blir 16 år. och hon kommer att vinna med sina lil wayne låtar. sådeså xD hahaha, berfin filmade när hon gick runt och sjöng ''a millie, a millie'' HAHAHAHAH. helt jävla ägd. vad finns det mer att skriva? mjo, inte så mycket. nu ska berfin blogga. tycker synd om henne. hon fick aldrig blogga igår så nu ska hon få sitta. kanske. om jag är snäll =D ahha, älskar dej berfin xD <33

puss&kram, vi ses nog när jag kommer hem.
/ dilnaz

Kommentarer
Postat av: frida

finnar får man av skräp mat , eller du kan inte få mer

2009-02-25 @ 23:00:50
URL: http://fridajohannson.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Ja Johan är underbarast! :D

Allt bra med dig?

Kram

2009-02-28 @ 14:44:07
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0