inte hemma!

hej på er :)

jag har vart bort nu i ett par dagar, så har inte kunnat blogga pga av att min kusin inte har internet hemma för tillfället. men just nu är jag hemma hos min andra kusin så jag fick låna hennes laptop nu lite snabbt :) haha vi har tjejkväll, våran komiker dilvin står för underhållningen. xD haha, man kan ju knappast äta utan att sätta i halsen, för eh.. jo det gjorde jag x) HAH !

vad gör ni som har sportlov dårå? jag ska ju chilla här i ett par dagar till (tills jag dör av garv, tillägger dilvin). ska nog hem på torsdag, eller imorgon sent på kvällen. måste ju vara hemma på torsdag, man kan ju inte missa träningen ;) haha. på fredag kommer nog Linda hit, ska bli megakul ! och Linda, om du läser detta, håller du och din älskling på för mycket drar jag xD haha nejdå, skämta bara ;) Har jag inte fel skulle fanny också komma i veckan! naw, fan vad kul det vore <3 fanny fierce lixom ;)

nu ska jag låta mina kusiner blogga! jag kan göra reklam för dom, för jag vet att de vill det haha :P http://pelintekes.blogg.se & http://youknowberfin.blogg.se ! besöööök =D <3 haha. och glöm inte mejj på bdb, för de verkar som om ni har gjort de ;) diilnaz @ bilddagboken.se

ta hand om er :)
pusshej,
/dilnaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0