Fredag!

Idag är jag på gott humör, så ni som ser mej vardagligen, försök inte ens förstöra det! Vi hade fysträning med Magnus igår så jag jag bita till när som helst .. ;)

hur är det med er då? med mej är det braaa =D är uppe i tid så jag tänkte skriva ett inlägg innan jag käkar frukost och drar till skolan. Första lektionen; slöjd. helt okej egentligen, men efter det är det ju so i 80 min.. ååååh, fan vad jag hatar den lektionen!! damp. (a)

inatt har jag drömt en massa sorgliga saker.. det var ju kul i drömmen, men att det aldrig kommer hända mej är ju så fucked up synd.. åh, vill bara att det ska hända mej, här och nu.. så jävla härligt. och för er som undrar; nej det har absolut inget med tokio hotel att göra.. fan, nu förstörde jag mitt goda humör! lyckat, jävligt lyckat .. -.-'

nu måste jag käka! börjar om 20 min. världens kram till er ! <33


MEEEEEN TJEEENAAAA XD HAHAH. vafan, jag gick väl i fyran här ??
                            (      jag     som      ligger      ner      )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0