Fredag

tjenatjena allihopa!

idag mår jag betydligt bättre, men fortfarande dåligt. om man säger så. just nu sitter jag och dricker cola samt äter choklad. bara för att värma upp inför kvällen liksom ;D Svensson svensson är på i datorn också så det är myys. ska nog ut till centrum (igen) för att köpa godis. eller chips. nej, jordnötsringar blir det!! soft asså!

smsar med min kusin samtidigt, hon kanske kommer imorgon! ;D hon ska snacka med sin mamma bara och såånt. skitkul om hon kommer och chillar med mej, jag som är sjuk. är bjuden på fest imorgon egentligen, men kan ju inte gå pga min äckliga öroninflammation :''( men hon ska få sin present den dagen jag kommer till skolan! ;D

nu ska jag.. eeh.. lyssna på tokio hotel! världens största puss på er, ha en trevlig fredagskväll! jag bloggar väl mer sen, om jag orkar/kan slita mej ifrån alla tv serier på datan ;)

(drivbild) (TITTA, TITTA, JOHAN PALM'S AUTOGRAF PÅ MOBILEN! ;D)

/ dilnaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0